düşünce bulutuyum ben, eser geçerim..



* gecenin bi yarısı hala çalışan bir çamaşır makinası var bu evde.. enerjisi bitmek bilmiyor, çevirdikçe çeviriyor.. kısa programı da yok, illa en uzunundan yıkayacak her şeyi..

* kendime "pleasure moments" yaratıyorum, gece uyumadan önce süt ısıtıp nescafe koyuyorum içine, bi de çikolatadan bi parça.. (ehe ne bi parçası, hepsini yiyorum tabi kiii)

* bornoz en sevdiğim kıyafet.. ama ismi kötü: bornoz bornoz bornoz bornoz.. 50 kere bornoz diyince garipleşiyor..

* nerdeyse 3 gündür hiç televizyon açmadım.. bence böyle yaşanabilir.. evet..

* kendim için kararlar alıp onları uyguladığımda küçük zaferler kazanmış gibi hissediyorum..

* anlamsız kelimeler uydurmayı seviyorum, onlar benim kelimelerim, benim sözlüğümdeler, anlamları sadece benim için.. püftirik, epiş, pisbik, bücük..

* "neden" kelimesini ise sözlüğümden sildim, cevap alamayınca anlamsız kalıyor..

* evimle uğraşmak istiyorum, duvarlarıma fotograflar asıyım, küçük detaycı şeyler alıyım, renkli tüller, minderler alıyım istiyorum.. şimdilik renkli çarşaflarla başladım..

* ben çok renkli bi insandım.. hayat beni pastel yaptı.. yapmış hatta.. farkında bile değildim..

* çok basit şeyler isterken hep en karmaşık olan şeyler başıma geliyor.. gene.. gene.. ve gene..

* cümlelerimin sonu hep smiley'le bitiyor çünkü yazarken gülüyorum ben hep.. ama her şey mi çok komik yahu?

* makinanın "tık" sesi: bittim ben demek..


"tık"





2 yorum:

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Ne guzel anlatmissin duygularini...Okurken bir kac yerde ben de sana katildigimi dusundum...Mesela bnm de kendimin uydurdugu kelimelerim vardir ve cok sewerim onlari insanalar anlamaz,ama ben gulerim daha ozel hissettiriyor sanki :)

S.A dedi ki...

çok teşekkür ederim :)

bence herkesin kendince bir dili var, biz sadece birbirimizi anlamaya çalışıyoruz..