2010




* az önce "soul kitchen" filminden geldim, çok güzeldi çook.. gene bi cafe açasım, işletesim, kendi mutfağımda mutlu olasım geldi.. ne güzel müzikleri vardı..

* 2009 değerlendirmesi yapmıcam 2010'a girerken.. kötü bi seneydi de demicem, aklımdan, beynimden ve ruhumdan sildim o seneyi.. (bkz: eternal sunshine of the spotless mind)

* 2010'a girerken burcumla ilgili tüm yorumları okudum, buraya da bi kısmını yazıyım da ara ara burdan bakıp okurum:

- başaklar 2.5 yıldır zor şartlar altında gerilimlerin etkisinde ve enerjisinde ciddi testler yaşadınız. satürn iyi bir öğretmendir, sizi ciddi testlerden geçirir ama hayatı öğretir. 2010 bu açıdan sizin zafer yılınız olacak. Yani yıprandık, öğrendik ama ektiğimi biçiyorum dediğiniz bir yıl olucak. (http://nrl.blogcu.com/nuraysayari)


- at some point from September 2007 to October 2009 you likely had a very difficult time with a partner. If single, the new moon solar eclipse of January 15 could bring new love your way. Often an eclipse will ask you to give up old love to make way for new. (http://www.astrologyzone.com/forecasts/monthly/virgo_full.php)

* arkadaşlarımı çok seviyorum, iyi ki varlar.. onlarsız hayat tam bir depresyon olabilirdi..

* çok eğlenceli bi yılbaşı partisi geçirdim, uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim.. inanılmaz güldüm :))

- "çok ısrar etti napıyım"

* -3 ila +10

* denemece yanılmaca, karpuz seçmece

* işle ilgili denildiğinde aklıma "after work party"nin gelmesi de yeni yıla nası girdiysen öyle giderin devamı olsa gerek..

* içimde saf bir umut var hayata dair.. kimse yok edemiyo.. edemicek..

* ailemi çok seviyorum, çok özlüyorum.. iyi ki varlar..

* 2010'da ilk defa bi haftalığına izin alıp tek başıma tatile gidicem.. nereye gitsem ki..

* bu yıl kendime bir sürü eldiven ve şapka alıcam.. bi de daha çok dantelli şeyler giyicem.. ihi..

* bi de msn hesabımı kapattım, ne sıkıcı bişeymiş o öyle..



Hiç yorum yok: